Facebook Like Box

Total Pageviews

Powered by Blogger.

Marcadores

Blog Archive

Search

27 January 2009

:: tu3 :st.joao@porto.org . Sóc el rei del ICQ.

st.joao@porto.org
20:04

Sóc el rei del ICQ. Parlo amb 5 o 6 persones a la vegada i controlo cada una de les paraules que invento al meu ordinador. Tinc amics.
Amants. Confidents. El món té un rellotge que no és el meu. Dono trossos de la meva ànima a finestres de colorins que parpellegen sense fi. Hi ha un color més important, més urgent. Es la María. Es germana meva al món aquest que he creat. Tenim un món compartit sense secrets. Mai he sentit el calor dels seus cabells. Mai li he tocat ells ulls "marrons amb una miqueta de verd mar" que em diu que té.
Avui és nit de Sant Joan. Al Porto, al poble de la Maria tots estan en festa. Tots són la festa. Ella em mira amb paraules que em fan tremolar: "Vols venir? Si... Avui. Vine avui!" Ens trobarem a la festa. Ens trobarem. Mà amb mà. Ull amb ull. "Hi ha una platja. La meva platja. Hi ha una festa. La meva festa! Amics. Música." Estic guanyat fa molt ... El meu cos ha dit que si a "Vols Venir?". Sóc senzill. Cotxe blanc pujant un país petit. Noi a dins cantant musicas brasileras de sexe poc definit (Chico? Caetano?).
Arribo amb una lluna gran a la platja de la Maria. Truco. "Si estic. esquerra? La llum groga? ok. Vaig.". Ens trobem. El soroll de la festa no deixa espai al olor del desconegut. Més tard em convida a conèixer el seu Porto. Si! Caminem braç en braç per carrers foscs plens de gent. Platges petites sense ones. Personatges que busquen les nostres paraules. Ulls amb ulls. Descobrin mons infinits més que mai havien campartit el messenger de colorins. El món és més ric pels dos. Ens hem donat pau. La Maria i el seu Porto em van fer descobrir troços de mi que dormien fa molt. Ni petons, ni abraçades, ni amor, ni festa, ni calor.

Estic en pau.
08:59
author
Jake Simms
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.