Facebook Like Box

Marcadores

Search

07 March 2012

London - day 1 (Saturday)

08:16 Hem entrat al avió i despres que un Venezuelano s'hagi oblidat del seu DNI ... Vam baixar tots del avió i tornar a entrar al mateix lloc ... Aqui tenim les fotos de nosaltres mirant el avio desde fora , a dins del bus i un altre vegada a dins .. amb molt de sono!

09:09 Agafem per menjar un Bag de M&M, 1 Muffin de chocolata i un te pel coll de la minina! El nostre flight attendant es de Belo Horizonte. E fala portugues como la Anna! Ara queda 1 hora per arrivar a London Gatwick...

10:34 Hem arrivat tard. El avio va parar al mig del sud d'inglaterra i vam tenir que caminar uns 6kms a dins del aeroport. Vam perdre el primer bus de Easyjet i el seguent ja estava plé, tot per culpa del DNI del noi de Venezuela ! Ara a esperar ... en el fred intens que fa al carrer !

13:35 Hem arrivat al hotel , la noia russa ens ha informat del esmorzar i que el codi per entrar al B&B es el 5456 (aixo es secret). Per la wifi la password son 10x0 . Dinem en un lloc de menjar de Sri Lanka i India, molt a prop de Buckingam. El primer plat molt picant i els segons MOLT bons ... Chicken Tika Massala & Samossa (£29.43)

17:38 Tornem al hotel despres de passajar per Buckingam , St George Park , Tamesis etc. Hem jugat amb les ardillas un montón i hem agafat a Victoria Station uns Muffins per la nit! (£4 per 4 Mufins... En una capse super fixe que portarem cap a Barcelona). Casi no trovavem la nostre clau numero 3 al B&B... Tenen un equipo de Noias Russas treballant tote la estona al hotel . Nem a dormir , estem MOLT cansados daquest primer dia de Sol a London Town...

author
Jake Simms
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.