Hello. I'm a grid based layout focused on your Content. Greet your visitors & Showcase your work with style.

Facebook Like Box

Total Pageviews

Powered by Blogger.

Marcadores

Search

Showing posts with label swe. Show all posts
Showing posts with label swe. Show all posts
Förra helg reser jag med min flickvan till Bergen för fosta gång. Vi ville att resa där för mycket år .. se att fjordar och vackert natur. Naturen var så vackert där. Du behöver mycket pengår att äta och dricker(alkohol) i Norge .. men vatten är gratis och bra. Om du vill också reser där ... bara gå ! Du kan äta Showarma och andra delikatesser ... de som är mycket billigare :) Norge är bara vackert.




*Och du kan se och prova en Tesla bil om du vil :)
Idag är dagen jag kommer att gå till stranden och försöker spela beach volley. Jag antar att jag inte kommer att kunna hoppa mycket .. men jag skall försöka. Om någon vill komma, är du redan inbjudna!

Beach volley!
author
Jake Simms
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.